reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Loginow

Jakub Loginow

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Poliak s Krakova. Od februara 2010 do maja 2011 som pracoval v Bratislave ako marketingovy zastupca isteho hotelu a ako zahranicny korespondent ukrajinskej a polskej tlaci. Viac sa dozviete s mojej webovej stranky http://www.porteuropa.eu/sk/ Zoznam autorových rubrík:  UkrajinaPolskoSlovenskoRakuskoBlog po polskuSúkromnéNezaradené

reklama

Rakusko

Rakusko-Slovensko ma perspektivu

Jakub Loginow

Rakusko-Slovensko ma perspektivu

Ako by to dopadlo, keby namiesto Cesko-Slovenska po I Svetovej vojne vzniklo Rakusko-Slovensko? Toho sa nikdy nedozvieme, ale urcite taky spolocny stat odohral by v medzivojnovom obdobi velmi dolezitu rolu v Strednej Europe. Urcite vacsu, ako Ceskoslovensko. Natolko velku, ze mozno by to stacilo, aby Stredna Europa ne stala obetou hitlerovskych a ruskych utocnikov, a v dosledku historia nasho kontinentu dopadla by uplne inak.

  • 19. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 585x
  • 17
Hainburg an der Donau – viac ako lacne nakupy v Rakusku

Jakub Loginow

Hainburg an der Donau – viac ako lacne nakupy v Rakusku

Asi neexistuje Bratislavcan, ktory by nebol nikdy v Hainburgu a okoli. Ci uz na rakuskych nakupoch, alebo aspon po ceste do Viedne ci na letisko Schwechat. Vacsina si na Hainburg pozera ako na len tranzitnu alebo nakupnu bodku, pokial ked toto mestecko fakt ma co ponuknut turistom.

  • 3. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 302x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu